На ринок України офіційно вийшов новий косметичний бренд - SURFACE. Це професійна косметика для волосся та шкіри голови, в складі якої - лише натуральні органічні продукти. Засновником компанії є канадський стиліст Вейн Гранд, а виробляється косметика виключно на території США. Презентація SURFACE відбулася в Одесі завдяки компанії «Мистецтво краси», яка є ексклюзивним дистриб'ютором бренду в Україні. Під час заходу ми зібрали думки тих людей, які вже випробували косметику на собі.
 

Вікторія, одна з моделей

Зазвичай я фарбуюся дуже часто, але протягом останнього року я цього не робила, оскільки була вагітна, а зараз годую дитину.

Проте продукцію SURFACE вирішила спробувати, тому що вона натуральна і безпечна. Волосся на цей час у мене вже відросло нижче плечей. Тобто під час шоу-презентації мені зістригли досить багато волосся, але результат мені сподобався.

За день до шоу мене пофарбували: зробили глибокий вишневий відтінок. Це досить несподіване для мене рішення, адже я звикла бачити себе в світлих тонах. І тим не менш, кольором я задоволена.

І ще мені дуже сподобався сам процес. Я маю на увазі те, як почало виглядати моє волосся після фарбування. Воно в мене тонке, а тут - начебто стало міцнішим, насиченим. Після процедури мені весь час хотілося доторкнутися до волосся: мені здавалося, що його в мене стало більше. І воно стало м'яким, приємним на дотик та еластичним.

 

Крістіна, одна з моделей

Я дуже люблю сміливі образи. У мене до цього була стрижка з виголеною потилицею, а також креативне фарбування.

Але останні декілька місяців я не фарбувалася, тому волосся встигло відрости. Вийшло, що десь третина довжини - це було моє натуральне волосся, а все інше – освітлене волосся.

Новий варіант, який мені запропонували майстри SURFACE, - просто відмінний.

Продукція бренду мені теж дуже сподобалася. Думаю, вона відповідає нашому менталітету: українки (і особливо одеситки) себе люблять і така косметика їм сподобається. Вона має приємні запахи, приємну текстуру, є безпечною для здоров'я, що зараз - взагалі тренд в індустрії краси.

Ми нарешті зрозуміли, що себе і своє здоров'я потрібно берегти. Я сама є директором салону і мені дуже хотілося б надалі попрацювати з цією продукцією.

Інна, одна з моделей

Я працюю в компанії «Мистецтво краси» і спочатку просто допомагала в організації шоу. Але коли Вейн Гранд, засновник SURFACE, побачив мої кучеряве волосся, воно йому дуже сподобалися. Він запитав мене, чи зможу я поєднати роботу в команді і на сцені. Я погодилася - і опинилася серед моделей.

Мені зробили попереднє фарбування, а вже на сцені Вейн трохи оформив мені лінію обличчя. Після цього мені зробили процедуру запечатування завитку. Завдяки цьому мої локони не будуть пушитися після миття. Кучері будуть виглядати красивими, доглянутими, гламурними. Відчуття після всіх цих процедур просто прекрасні: форма кучерів добре тримається, в них немає такої жорсткості, яка часто з'являється при укладанні. І при цьому виглядає все дуже красиво, мені сьогодні зробили дуже багато компліментів.

Крім того, я оцінила якість самих засобів для волосся. Справа в тому, що я страждаю на алергію і мені підходять далеко не всі продукти. Але ці засоби явно натуральні, тому що протягом цих двох днів Вейн неодноразово розпилював у мене перед обличчям різні спреї - і я спокійно дихала. Я не відчувала ніякого дискомфорту, і для мене це серйозний показник.

Запах у продуктів теж натуральний. А сироватка для кучерявого волосся настільки приємна, що її буквально хочеться з'їсти. Якщо цей стайлінг розтираєш в руках, щоб нанести на волосся, то потім на долонях не залишається жодної липкості. Навпаки, здається, що був використаний спеціальний засіб для догляду за руками - настільки м'якою і ніжною стає шкіра.

Тетяна Приходько, перукар (м.Запоріжжя)

Я приїхала в Одесу із Запоріжжя спеціально на цей захід. Я дізналася, що косметика SURFACE - дуже якісна і гіпоалергенна, а для мене це дуже важливо. Тому я вирішила приїхати і подивитися особисто. Справа в тому, що я працюю перукарем вже 13 років, і за цей період у мене накопичилося безліч проблем зі здоров'ям. Перші ознаки з'явилися ще років 6-7 назад. Я завжди використовую рукавички, постійно провітрюю салон, роблю вологе прибирання... Але ж кожного разу, коли робиш фарбування, відчувається цей агресивний запах. Я постійно його вдихаю.

Спочатку на такі речі не звертаєш увагу. Коли постійно працюєш, намагаєшся заробити гроші, коли навколо багато клієнтів, то ти не дивишся на дискомфорт. Ти просто робиш роботу так, щоб вийшов гарний результат, щоб клієнт був задоволений. Але якщо у тебе по 6-8 клієнтів на день, якщо робочий день триває по 13 годин, протягом яких ти постійно всім цим дихаєш, то не дивно, що з'являються проблеми. В результаті доводиться витрачати багато грошей на своє лікування, але і воно не завжди дає результати. Я пробувала працювати з різними брендами, але ситуацію це не змінило. Я все досі шукаю косметику, яка не викликатиме дискомфорт при роботі.

Після презентації SURFACE можу сказати, що мені дуже сподобався їхній освітлюючий порошок. Я понюхала цей барвник - і зовсім не відчула традиційного запаху, який виїдає очі! Тут запах приємний, м'який, навіть смачний. І для рук, думаю, він теж буде безпечний. Принаймні у мене він викликав довіру. Також звернула увагу, що барвник має не кремову, а гелеву структуру. Значить, він буде легко наноситися, добре розтягуватися на волоссі - і витрат буде менше. Запах у нього теж дуже смачний, фруктовий. Дуже сподобалося, що в продуктах немає парабенів, сульфатів та інших шкідливих речовин. Зате є компоненти, що доглядають за волоссям. І ще вразила кількість продукції, яке є у цього бренду. Тут є лінійки на всі випадки: для кучерявого волосся, для сивого волосся, для лікування волосся і шкіри голови, для фарбування і т.д. Загалом, тут представлено все, що необхідно майстру в роботі. Хотілося б спробувати тепер це все на практиці.

Думаю, що спочатку я куплю якусь продукцію до дому. Я завжди всі косметичні засоби пробую спочатку на собі. І тільки пропустивши все через себе, я можу запропонувати це клієнтам. Поки я на собі не спробую, я не можу грамотно і в деталях розповісти про продукт так, щоб іншим людям захотілося його купити. Якщо клієнти зацікавляться цією косметикою, то буду поступово її впроваджувати в роботу і виводити з ужитку старі бренди. Звичайно, тут багато що залежить безпосередньо від клієнта: не кожен готовий платити за більш дорогу косметику, нехай навіть вона набагато якісніше. Я не можу говорити за всіх, але у мене більшість клієнтів приходять за красою, а здоров'я у них на другому-третьому місці. З іншого боку, можливо, я раніше просто не розпочинала з ними розмову на цю тему. Ми говорили про красу, про моду, але не про здоров'я. Напевно, пора міняти ситуацію. Якщо ця тема торкнулася мене, то зрозуміло, що і їх вона теж стосується. Вони мені довіряють. Вони купують собі додому саме те, що я рекомендую і раджу. Сподіваюся, вони прислухаються і зараз.

Читайте також:

Індустрія краси в Канаді: практичні поради від професійних перукарів

Косметика для волосся SURFACE: п'ять головних принципів бренду