Нещодавно компанія «Мистецтво краси» стала ексклюзивним дистриб'ютором професійної косметики для волосся SURFACE. Засновником цього бренду є Вейн Гранд – канадський перукар в третьому поколінні. За його плечима - величезний досвід у якості стиліста і власника салону краси. Практичні знання та навички, отримані за довгі роки роботи, допомагають йому зрозуміти, яка саме косметична продукція потрібна зараз перукарям і їх клієнтам. Ми попросили пана Вейна розповісти докладніше про beauty-індустрію в Канаді, а також «підслухали» кілька його корисних рекомендацій для колег по цеху. Ще кілька порад по фарбуванню дала color-директор SURFACE Сара Галлахер, яка живе і працює в США.

Вейн Гранд, засновник компанії SURFACE:

У Канаді зараз помітна така тенденція: з'являється все більше і більше маленьких елітних салонів краси. Великі салони, звичайно, теж є, але їх менше. Головний тренд серед послуг - це лікування (і волосся, і шкіри голови). Клієнти хочуть, щоб їх волосся було сильним і швидко росло. Косметика SURFACE робить саме це: крім декоративної функції вона виконує ще й лікувальну. Тому бренд стає все більш популярним.

У Північній Америці б'юті-бізнес дуже прибутковий. Але величезну роль тут відіграють особисті взаємини і спілкування з клієнтом. Люди приходять до перукаря не тільки для того, щоб мати гарний вигляд, але й щоб підняти собі настрій. Зараз всі ми дуже багато часу проводимо біля комп'ютера, не контактуємо з іншими людьми, не спілкуємося... Але коли клієнт приходить до салону, він потребує саме спілкування. І тут дуже важливо, щоб перукар був не тільки професіоналом у своїй справі, а й яскравою особистістю. Крім того, перукар повинен вміти розібратися в потребах клієнта, повинен знати, чим користується клієнт вдома (які застосовує шампуні, маски для волосся і т.д.). Це вкрай важливо, щоб потім дати клієнту правильну рекомендацію.

Поради для перукарів від Вейна Гранда

1. Під час роботи з клієнтом використовуйте прийом, який я називаю «інтерактивний стайлінг».

Зазвичай після того, як стрижка і фарбування завершені, я прошу клієнтку мені допомогти.

Я даю їй у долоні стайлінговий продукт SURFACE, прошу розтерти його в долонях, а потім нанести на волосся.

Навіщо я це роблю? Таким чином я ненав'язливо знайомлю клієнта зі своєю продукцією: даю можливість доторкнутися, зрозуміти консистенцію засоба, відчути його аромат. І тут спрацьовує чиста психологія - у людини виникає бажання купити цей продукт собі додому.

Одночасно я розповідаю про один з інгредієнтів цього продукту: так клієнт краще розуміє, з чим має справу. Пояснюю, що наша стайлінгова косметика зроблена на основі природних цукрів і крохмалів, в ній немає шкідливих речовин. Це стає додатковим вагомим аргументом.

2. Не думайте про те, щоб продати всю продукцію за один день. Взаємини з вашим клієнтом повинні бути довжиною в життя.

Обов'язково розповідайте докладно про ті продукти, які пропонуєте своїм клієнтам. Дайте їм всю інформацію і дозвольте вибрати те, що їм потрібно.

Я не очікую, що клієнт купить у мене одразу все, що я рекомендую. Але коли він мене запитає, який засіб для волосся йому потрібен в першу чергу, я візьму аркуш паперу і напишу йому список, розставивши продукти за ступенем важливості. Зазвичай цей список включає 5-10 пунктів. Звичайно, при цьому я орієнтуюся на інформацію про те, скільки людина в принципі готова витратити. Щось вона купить зараз, а щось - пізніше, протягом наступних трьох-чотирьох візитів. У підсумку клієнт отримає ідеальний комплект тих засобів, які йому потрібні. Потім, коли збереться вся колекція, клієнт буде просто докуповувати ті продукти, які вже закінчилися, і ці покупки будуть для нього доступними.

3. У роботі важливі не тільки косметичні засоби, а й інструменти, які ви використовуєте.

Наприклад, я дуже часто в роботі використовую бритву. Вона ідеально збалансована, має гнучке лезо і зручну ручку. Бритва забезпечує дуже високу якість волосся після стрижки. Якщо ж говорити про ножиці, то я не рекомендую використовувати в роботі звичайні ножиці з круглим кільцем. Тому що якщо ви подивіться на свій великий палець, то ви зрозумієте, що насправді він має форму краплини. І коли ви працюєте ножицями з круглим кільцем, то інструмент не рухаєте в ваших руках так, як повинен. Саме тому ми розробили спеціальні ножиці, якими зручно стригти в будь-якому положенні руки. З їх допомогою ви можете стригти волосся в будь-якому напрямку. Ось вам приклад. Багато клієнток приходять і просять зробити стрижку в стилі боб. Проте потім вони часто скаржаться, що волосся з лівого боку лежить чудово, а от з правого - весь час йдуть назад. Однією з причин цього може бути наступне: коли ви стрижете правою рукою по своїй лінії контролю, кінчики волосся задають напрямок назад. Тому з одного боку потрібно стригти як завжди, а з іншого - в зворотному напрямку. Але при цьому потрібні інструменти, які вам буде зручно тримати в такому положенні.

4. Те, як ви тримаєте гребінець під час стрижки, теж має велике значення.

Свої перші кроки в якості перукаря я робив у свого батька в барбер-шопі.

Батько навчив мене таких хитрощів: коли ви працюєте з гребінцем, дуже важливо тримати великий палець на основі гребінця, а вказівний - біля зубчиків. Завдяки цьому вам буде легко опустити зубчики вниз, підхопити волосся, а потім встановити гребінець під потрібним кутом і почати стригти.

Однак багато перукарів в цей момент тримають гребінець плоско, просто затискаючи його з двох боків. В цьому випадку гребінець розташований занадто паралельно голові, вам складно створити потрібний кут нахилу.

В результаті на поверхні волосся залишаються помітні лінії.

5. Там, де вологий клімат, радьте клієнтам використовувати додаткові засоби.

Коли я приїхав в Одесу, я відразу звернув увагу на те, що тут підвищена вологість. Адже ви живете на березі моря. Речовини, які є в морській воді, при випаровуванні впливають і на нас, на наше волосся. Вони проникають у волосся - і ті стають вже не такими здоровими і блискучими. Тому вашому волоссю дуже потрібна детоксикація і захист волосся від вологи. Я рекомендую використовувати наш сухий шампунь SURFACE. Він зроблений з мінеральної лави, океанічної води і лимонного соку. Шампунь добре вбирає вологу, але при цьому є абсолютно прозорим і непомітним на волоссі.

6. Для того, щоб оздоровити волосся і добитися їх швидкого росту, використовуйте спеціальну лінійку засобів SURFACE з олією бабасу і амарантом.

Олія бабасу є дуже хорошим антиоксидантом як для волосся, так і для шкіри.

Я сам використовую цю олію для своєї шкіри, тому що вона у мене суха і раніше дуже лущилася. Але олія виручає: вона чудово вбирається, не залишаючи слідів. Хоча ми розробили її в першу чергу для того, щоб використовувати після фарбування волосся. Просто потрібно нанести олію на волосся після фарбування і залишити. Олія вбереться і її не буде помітно. Але при цьому олія усуне всі вільні радикали, зволожить волосся.

Якщо волосся клієнта сильно пошкоджені, то після нанесення масла бабасу я рекомендую надіти спеціальну шапочку і залишити на п'ять хвилин. Результат вразить вас! І ще один невеликий нюанс: ви можете використовувати бабасу навіть для лікування герпесу або при укусах комарів. Просто нанесіть олію - і процес загоєння піде швидше.

 

Сара Галахер, колор-директор SURFACE:

Я працюю з SURFACE близько 6 років. Спочатку я просто почала використовувати цей бренд в своєму салоні в Чикаго (США). На той час я вже пройшла навчання в декількох компаніях, працювала з різними брендами. Але коли я почала користуватися SURFACE, то я не просто змінила бренд, а я поміняла образ мислення. Я швидко зрозуміла, що повинна працювати тільки з цією компанією. Зараз я працюю тут колор-директором: я тестую нові продукти, перевіряю, як працюють нові кольори і т.д.

Я не знаю, як у вас в Україні, але у нас в Чикаго божевільна конкуренція між салонами краси. Якщо я вийду на поріг і кину камінь - я неодмінно потраплю в вікно іншого салону. Тому нам обов'язково потрібно чимось відрізнятися, бути краще за інших. Я пропоную своїм клієнтам таке фарбування, що не просто безпечне для їх волосся, але також є лікувальним завдяки амаранту та олії бабассу. Справа в тому, що олія захоплює фарбувальний пігмент і доставляє його глибоко всередину волосся, а амарант дозволяє пігменту краще "розкритися". В результаті ми отримуємо набагато більш тривалий ефект фарбування і дуже здорове волосся.

Секрети фарбування від Сари Галахер

 

1. Використовуючи барвник PureColor від SURFACE, ви можете істотно заощадити.

Справа в тому, що цей барвник має консистенцію гелю. Його дуже легко наносити на волосся і розподіляти по всій довжині. З досвіду можу сказати, що таким чином можна використовувати на 30% менше фарбувального матеріалу. А це означає менші витрати та більший прибуток для вас.

2. Правильно підберіть інструменти для фарбування.

Я в роботі використовую особливий пензлик SURFACE, у якому два ряди щетини. З його допомогою дуже зручно набирати потрібну кількість фарбувального продукту і наносити його на волосся. Крім того, ручка цього пензлика зроблена з матеріалу, отриманого при вторинній переробці. Надалі цей пензлик можна буде знову відправити на переробку.

3. Щоб колір на волоссі тримався довше, використовуйте тонік з серії Trinity SURFACE.

Протеїновий відновлюючий тонік створений на основі протеїну амаранту. Амарант є у всіх продуктах SURFACE, в тому числі - у всіх фарбах. Тонік Trinity допомагає вирівнювати пористість волосся. Якщо ви використаєте його перед фарбуванням волосся, ви отримаєте більш розумний, більш грамотний і рівномірний розподіл барвника. До того ж, потім колір на волоссі буде триматися значно довше.

Читайте також:

Презентація косметики для волосся SURFACE: перші відгуки про бренд

Косметика для волосся SURFACE: п'ять головних принципів бренду