Всю продукцію бренду SURFACE можна сміливо назвати унікальною. Адже мова йде про косметику, яка виробляється виключно з натуральних органічних продуктів. Це абсолютно безпечна для здоров'я людини і навколишнього середовища косметика, яка з'явилася на світовому ринку з 2008 року, але вже підтвердила свою ефективність. 19 вересня в Україні відбулася офіційна презентація бренду, яку провів засновник SURFACE Вейн Гранд. Таким чином, вперше в історії професійна косметика з США потрапила на ринок України не через Європу чи Росію, а безпосередньо від виробника. Тобто тепер Україна створює нові тренди, а не повторює за іншими країнами. Перед великою презентацією Вейн Гранд відповів на кілька наших запитань і розповів про причини успіху своєї компанії.
Принцип 1. Підтримка і єдність сім'ї
Я - перукар в третьому поколінні: мій дідусь, батько, дядьки й тітки - всі були перукарями. Свою першу зачіску я зробив в батьківському барбершопі, коли мені було лише 15 років. Мені за це заплатили 1 долар 75 центів.
Мій перший салон, який я відкрив разом з дружиною Деборою, був дуже-дуже маленьким. Але я завжди знав, що це - лише старт, бо треба ж з чогось починати. Через якийсь час я був визнаний «перукарем року» в Канаді, а потім - і по всій Північній Америці. Мій салон увійшов в десятку кращих салонів Північної Америки. Також губернатор Канади вручив мені дуже важливу для мене нагороду за видатний сервіс в моєму салоні. Зараз мій салон виглядає зовсім інакше, і тепер там працює ще й моя дочка - наступне покоління перукарів. Крім того, вона допомагає мені разом з хіміками розробляти нашу органічну продукцію.
В цілому ж всю нашу компанію SURFACE можна назвати саме сімейною. Моя дружина Дебора, з якої ми одружені 39 років, - наш фінансовий директор. Чоловік нашої дочки є нашим незмінним дизайнером. Наш син - директор виробництва, а його дружина займається усіма питаннями, які пов'язані з навчанням майстрів. На сьогоднішній день по всій території Канади і США працює близько 140 наших технологів-викладачів (і ми сподіваємося, що незабаром у нас буде своя команда технологів в Україні). Свій успіх ми сприймаємо як благословення, і ми вдячні за це. Тому 10% наших доходів ми обов'язково віддаємо на підтримку сімей з дітьми в різних частинах світу. І для мене вкрай важливо, що вся наша сім'я має однакове уявлення про життя, про роботу, про наше майбутнє.
Принцип 2. Науковий підхід і співпраця з найкращими вченими
Нам було вже за 50, коли ми з дружиною почали подумувати про те, щоб піти на пенсію. Але до цього часу моя дочка вже працювала перукарем, а ще у нас народилася перша онука. Тому я серйозно замислився про питання свого здоров'я і здоров'я своєї родини. Саме тоді я дізнався, як багато різних токсинів і видів отрути міститься в сучасній косметиці для волосся і шкіри. Я був вражений цією інформацією, вона мене дуже схвилювала. І тоді я подумав, що ситуацію потрібно змінювати. Знаєте, ми часто говоримо таке: «Ну хтось же ж має це зробити!». І замість того, щоб піти на пенсію, ми зайнялися цим напрямком. Я, моя дружина, мої діти - все ми заклали свої будинки, своє майно, а отримані гроші вклали в дослідження.
Ми живемо в маленькому канадському містечку з населенням всього в 200 тисяч чоловік. Але для своїх досліджень ми найняли найкращих хіміків Канади і США - з Торонто, Чикаго, Лос-Анджелеса та інших великих міст. По суті, ми об'єднали разом зусилля різних людей, які мають різні знання і володіють різними технологіями. В результаті у нас вийшло вивести остаточну формулу, яку більше ніхто не може повторити.
Принцип 3. Робота тільки з натуральними продуктами
Свої дослідження ми почали з пошуку таких натуральних продуктів, які за своїми властивостями перевершили б ті речовини, що всюди використовуються, але є шкідливими. Наприклад, в 1970-ті роки в якості консервантів для косметики використовували формальдегіди. Але згодом з'ясувалося, що ці речовини - отруйні. Тоді їх замінили на парабени, але й вони виявилися небезпечними для людини.
Ще одна проблема, про яку мені розповіли наші вчені, пов'язана з глютеном (він міститься, наприклад, у пшениці). Виявляється, більше 80% населення Землі має на нього алергічну реакцію. Реакція може бути невиразною, але вона все одно є. Постійна втома людини може бути одним із проявів такої алергії. Тому ми повністю видалили глютен з усіх наших продуктів. Натомість ми знайшли те, що здатне вирішити подібні проблеми. Йдеться про рослину під назвою амарант. Виявилося, що це дуже ефективний, але природний і абсолютно безпечний консервант.
Крім того, ми прибрали з нашої косметики всі види пластиків, все сульфати, всі похідні нафтової промисловості. Ми замінили їх на органічну олію. Першою стала бразильська олія бабасу. Це унікальна олія, яка тане при температурі тіла, чудово вбирається і не залишає жирних слідів. Хіміки виявили, що ця олія відмінно взаємодіє з іншими органічними речовинами. Це ідеальний засіб «доставити» потрібні мікроелементи глибоко в структуру волосся. Також олія бабасу - відмінний антиоксидант. Ми вирішили використати цю властивість при фарбуванні волосся. Завдяки застосуванню олії вдається набагато довше зберегти колір, натуральну яскравість і блиск волосся.
Знаєте, в Канаді діє такий закон: якщо державні органи можуть підтвердити коректність проведених досліджень щодо якості продуктів, то держава компенсує витрати на ці дослідження. За останні чотири роки компанія SURFACE отримала близько 1,5 млн. доларів таких компенсацій за дослідження, пов'язані з амарантом. Ми розцінили ці гроші як подарунок, і знову вклали їх в дослідження.
Принцип 4. Максимальна ефективність косметики для волосся
За своє життя я встиг багато помандрувати світом. Був в Європі, Південній Африці, Японії, Австралії. Загалом я пролетів понад 2 млн. миль. І всюди я бачив одне й те саме: перукарям потрібні продукти, які будуть по-справжньому піклуватися про їхнє здоров'я і здоров'я їх клієнтів. І ми намагаємося домогтися цього на кожному етапі роботи.
Наприклад, моя дочка разом з цілою командою колористів самостійно розробили колірні молекули для наших фарб. Тобто вони пройшли весь шлях створення від початку до кінця. Справа в тому, що багато виробників купують вже готові колірні елементи у інших виробників, а потім адаптують ці елементи в своїх формулах. Але наші барвники - це виключно той продукт, який ми розробили самі. Ми точно знаємо, які там складові, які речовини використовуються. Ми абсолютно впевнені в їх безпеці.
Всі наші продукти для фарбування не містять аміак: замість нього ми використовуємо органічний крем-активатор. Тобто барвники SURFACE мають органічну систему доставки пігменту, яка вбудована безпосередньо всередину нашого продукту. Вона забезпечує збереження внутрішньої структури волосся і фіксацію пігменту. Це гіпоалергенний барвник, який забезпечує чудові яскраві кольори і чудову якість волосся. Наш барвник тримається набагато довше на волоссі в порівнянні з традиційними пігментними барвниками. Він забезпечує більш глибокий догляд за волоссям.
Ми вважаємо дуже важливим критерієм якості той факт, що наші барвники дають 100-відсоткове фарбування сивини. Але зверніть увагу, що наш барвник через 8-12 тижнів починає трохи вигоряти. Ми спеціально домагалися такого ефекту, щоб при відростанні волосся не було занадто чіткої пігментної демаркації.
Ось ще приклад. Перші пудри, які колись з'явилися на ринку, мали в своєму складі тальк або нейлон. Обидва ці інгредієнти є небезпечними для здоров'я. Я не знаю, як це відбувається в Європі, але в Канаді лікарі не рекомендують використовувати дитячу присипку саме через вміст тальку в ній. Тому ми замінили його на рослинний крохмаль. Наша пудра під час використання спочатку здається білою на волоссі, але під час втирання вона розчиняється і стає прозорою. Волосся при цьому зберігає природну структуру, воно дуже приємне на дотик.
Також SURFACE вивчає і активно використовує різні рослини, дія яких спрямована безпосередньо на лікування шкіри голови. Тому наша косметика є не просто декоративною, а ще й лікувальною.
Принцип 5. Продумана дистриб’юція
За три роки існування бренду з нами підписали договір вже 5 тисяч постачальників з Канади і США. Першу популярність бренд отримав завдяки тому, що я вже був добре відомий як перукар. І коли стилісти дізналися, що засновником SURFACE є саме я, вони повірили в продукцію, захотіли її спробувати - і в результаті полюбили! Наприклад, в Голлівуді на даний момент продукцію SURFACE використовують 25 стилістів.
Зараз нас просять про співпрацю навіть ті країни, в яких я ніколи раніше не був. Поширення косметики тут відбувається вже по-іншому. Спочатку перукарі приїжджають в Лос-Анджелес, Нью-Йорк або інше місто, де випадково дізнаються про наш бренд. Перевіривши косметику на практиці, вони хочуть працювати з брендом і далі. За останні 18 місяців ми домовилися про дистриб’юцію навіть в Південній Америці і на Філіппінах. Але з Україною ми тільки починаємо працювати: «Мистецтво краси» - це перший наш дистриб’ютор тут. І Україна є першою країною, куди я особисто приїхав, щоб представити свою продукцію.
Те, як ми познайомилися з компанією «Мистецтво краси», - це дійсно цікава історія. Син Олександра Ефремченкова, засновника «Мистецтва краси», навчався в коледжі в Канаді разом з нашим сином. Одного разу він прийшов в наш салон і побачив нашу продукцію, а через деякий час попросив кілька зразків, щоб привезти в Україну. Зазвичай ми в цих питаннях дуже обережні. Тому що буває так, що люди беруть косметику нібито для себе, а потім незаконно перепродають її в інших країнах. Але в даному випадку ми повірили цьому хлопцю і дали йому зразки продукції. Так бренд SURFACE вперше опинився в Україні. Потім ми з Олександром довго спілкувалися по Skype. Саме тоді я і прийняв рішення, що можу довіряти цим людям і вирішив зробити їх нашим ексклюзивним дистриб’ютором.
Приїхавши в Україну і гуляючи вулицями, я постійно дивлюся на волосся, одяг людей. Я дивлюся на те, наскільки люди тут дбають про себе, про свою зовнішність, своє здоров'я. Нехай я не розумію вашу мову, проте я помічаю такі дрібниці. Я бачу, що стрижки та фарбування у вас роблять добре, але здорового волосся дуже мало. Тому я впевнений, що українці теж зацікавлені в наших органічних продуктах. Коли ви «скуштуєте» нашу косметику, вам вона обов'язково сподобається і ви будете нею користуватися в подальшому. Одеса дуже розвинуте, європейське місто. Це дуже вдале місце для того, щоб запустити бренд в Україні.
Ви знаєте, прокидаючись щоранку, я знову і знову щипаю себе, тому що мені не віриться, що все це наяву. Мені здається, що я все ще сплю. Тому що тепер я точно знаю: наші діти і внуки, тобто все наступні покоління, зможуть користуватися дійсно ефективною та безпечною косметикою. Я вважаю це справжнім благословенням.
Читайте також:
Презентація косметики для волосся SURFACE: перші відгуки про бренд
Індустрія краси в Канаді: практичні поради від професійних перукарів